۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تزریق چربی چگونه انجام میشود و برای چه اهدافی کاربرد دارد؟

امروزه با رشد و پیشرفت در زمینه های پزشکی بشر هر روزه به دنبال شیوه های نوین تر و بی خطر تری برای حفظ زیبایی،شادابی و جوانیست که در گذر زماندستخوش تحولات و از دست رفتگی ها میشود. در این بخش از مقالات موبویار در زمینه زیبایی قصد داریم شمارا با شیوه نه چندان جدید ولی تازه رواج یافته تزریق چربی به صورت کامل آشنا کنیم. باشد که این مقاله پاسخ گوی تمام پرسش ها و ابهاماتتان در این زمینه باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت موبویار مراجعه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobo yar

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی روشی است برای سفت کردن، جوانسازی  و بازسازی پوست که توسط تزریق ویتامینها ، عصاره گیاهان ، هورمونها در پوست انجام می گیرد . همچنین از این تکنیک برای آب کردن چربی های موضعی نیز استفاده میشود.مزوتراپی باعث جوان سازی و تغذیه پوست توسط تولید کلاژن و الاستین می شود و سبب تحریک متابولیسم پوست شما میشود.

مزوتراپی یکی از اعمال زیبایی پزشکی غیرتهاجمی است که بدون نیازبه انجام عمل جراحی انجام می‌شود. در مزوتراپی برخی داروهای بیولوژیک مثل انواع آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، داروهای هورمونی یا فاکتورهای رشد (مولکول‌های طبیعی با ساختار پروتئینی) از طریق سوزن‌های بسیار ریز و در حجم بسیار کم و دفعات زیاد به بدن تزریق می‌شود. مزوتراپی کاربردهای فراوانی در زیبایی پوست، چین‌و‌چروک‌های پوست، از بین بردن لک‌ها و  لاغری، درمان ریزش مو و کاهش درد و تقویت موها دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.moboyar.com/What-is-mesotherapy

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobo yar