در این بخش از مقاله موبویار قصد داریم شما را با چند اصول از قوانین فنگ شویی راجع به نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم.

امروزه به دلایل مشغله و روزمرگی های فراوان خیلی از ما فراموش میکنیم برای خود و آرامشمان وقت بگذرانیم. نباید نقش عظیم فضایی که در آن زندگی میکنیم را در جهت رسیدن به این آرامش ندید بگیریم. در ادامه به بررسی چند قانون کلی میپردازیم:

نبود اکواریوم و آب نما در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از آکواریوم و آبنما در دکوراسیون داخلی منزل درست مثل آینه در فنگ شویی تائید و تاکید شده است اما بازهم نه برای دکوراسیون اتاق خواب .در اصل فنگ شویی استفاده از آبنما و یا آکواریوم در اتاق خواب سبب بروز مشکلات مالی،دزدی و یا ورشکستگی میشود.

دردکوراسیون اتاق خواب از قرار دادن گل و گیاه اجتناب کنید.

مکان گیاهان نیز همانند آکواریوم، آبنما و آینه در دکوراسیون اتاق خواب نیست. وجود گیاهان در اتاق خواب به دلیل وجود انرژی هایی که دارد باعث می شود خوابتان بپرد گیاهان دارای حجم زیادی از انرژی «یانگ (Yang) هستند که انرژی و فعالیت بسیار به ارمغان می‌آورند.

کمد دیواری دردکوراسیون اتاق خواب

کمد دیواری بخشی از اتاق است که در آن وسایل شخصی و سایر اقلام قرار می گیرد. این عنصر نقش تعیین کننده را در ایجاد جذابیت و انرژی مثبت در دکوراسیون اتاق خواب شما دارد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.moboyar.com/Feng-Shui-Bedroom