استفاده از اصول فنگ شویی به شما کمک میکند تا علاوه بر داشتن خانه ای مدرن و خوش چین بتوانید از تمام جریانات مثبت جاری در جهان نیز بهر ببرید.

فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه و قوانین مرتبط با آن

آشپزخانه ها مدت زیادیست که به عنوان قلب خانه در نظر گرفته شده اند و البته در فنگ شوی هم همینطور است و از همین جهت دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بسزایی برخورداراست. در واقع فنگ شویی آشپزخانه نماد سلامت, فراوانی و حتی ثروت است.به دلیل اهمیت در زندگی, دکوراسیون آشپزخانه یک فضای کلیدی است که از فنگ شویی به طور قابل توجهی سود می برد.  در واقع دکوراسیون آشپزخانه یکی از سه ناحیه مهم در خانه است که باید در چینش آن دقت شود و بد نیست بگوئیم دو ناحیه مهم دیگر در کمال تعجب ورودی و اتاق خواب هستند.در این بخش از مقاله موبویار ما راجع به تاریخچه فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه و چگونگی پیشرفت پیشرفت فنگ شویی در آشپزخانه های مدرن امروزه بحث خواهیم کرد تا به اطمینان برسی که انرژی چی فراوان است.

تاثیر استفاده از قوانین فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه 

در فنگ شویی چند عنصر اصلی و پایه وجود دارد که هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید به آنها دقت کنید. قرار دادن لوازم خانگی شما نیاز به پیروی از اصول فنگ شویی در مقابل آب و گرم در مقابل سرما دارد. زیرا قرار گرفتن نادرست وسایل می تواند باعث ایجاد المان های شوم و چی منفی شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.moboyar.com/kitchen-decoration